söndag 26 oktober 2014

Vecka 44:

Länge sen jag körde en veckoplanering, tänkte att det va lika bra att göra en nu inför nästa vecka! 

Vecka 44 blir en lugn vecka - inga möten, ingen skola! Men desto mer kan jag plugga och vara där jag ska vara med skolan :D 

Mån: ev functional power med Sarah
Tis: klippa mig, gym med Sarah
Ons: spinning med Sarah
Tors: plugg med faster, ev styrka/core med Sarah
Fre: pw/jogg/gym innan jobb
Lör: gym
Sön: pw/jogg i skogen med pappa och Sara samt jobba på eftermiddagen 

Har en härlig vecka framför mig :D 

Blir alltid ändringar och sånt e livet! Flexibilitet och ett leende på läpparna så löser sig det mesta :D

Min nya bästa vän! Min fina svarta Metropol A5! Haha! (Filter:retro)

Lärde mig precis att man kan trixa lite med bilderna i mobilen, hahaha! Jaja, jag har bara haft ajfån i sisådär snart fyra år! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar