söndag 30 november 2014

Byta rum

Funderar starkt på att byta innehållet i datarummet och det blåa rummet :) Fast för att över huvud taget kunna riva tapeter/måla tak, fönsterkarmar, tapetsera, byta lister samt nya uttag måste vi (JAG) rensa ytterligare i det blåa rummet och lite i datarummet ;-) Och med rensa menar jag RENSA! Nu gäller det att vara tuff och verkligen banta ner innehållet i båda rummen! 

Varför kanske man undrar, varför funderar jag på byta? Jo, för jag behöver mer plats! Haha, kan ni tänka er? ;-) Jag behöver mer plats till mina PL-saker, tyger, dator, böcker (de få jag har kvar), Saras symaskin som då och då lånas hit men inte används då jag inte har någonstans att sy... Får se hur många år det tar att rensa! Men varje gång jag rensar kan jag släppa lite till, vilket jag gläds åt :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar