lördag 1 april 2017

Äntligen dags! Camping - här kommer vi!

Idag köpte jag våra första stora camping-saker! Köpte ju 3 stolar förra året men nu så inhandlades följande: 

Köpte 3 sovsäckar till oss. Dessa fungerar i alla årstider (svensk vinter) så det blir säkert toppen! 

Skyddspåse till vårt nya Trangia

Köpte nytt Trangia-set. 25-serien e för 3-4 personer så de blir perfekt 😃

Köpte även en campinglampa! 

På dessa sakerna fick jag en rabatt på 2600kr
Jag skulle eg bara leta upp en bild på tältet då jag skulle blogga om det. Men så såg jag att det va rabatt just nu på 1300kr och då slog jag till såklart! Håller ständigt koll på denna hemsida så detta e någon ny kampanj! Detta e ju de tältet som jag har spanat på i 2 år! 

Känns riktig bra att betala 4600kr istället för 8500kr! :) Längtar tills sakerna kommer! Sen ska jag titta på lite saker i Ullared när vi ska dit snart! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar