lördag 22 juli 2017

Första semesterhelgen!

Precis som förra året så började vi semestern med middag på Texas Long Horn, vi åt hamburgare allihopa, mums! Axel åt sådär, va mest intresserad av majskolven och osten 😋 

Pommesen va "bam" 

Jag och min fine make ❤️ 


Axel och hans bästis 😉

Efter så gick vi längs gågatan och stannade till vid Glassståndet vid Gustav och jag och Sara tog varsin glass. Axel tycker inte om glass - trodde jag! Haha, tydligen äter han Lilla Glassfabrikens glass hehe, smakerna viol, hasselnöt och stracciella är mums 😋 han åt med stor aptit; "mee, mee mamma!" Haha, min älskling ❤️



Vi landade till slut på lekplatsen i parken vid paraplyträdet; så roligt Axel hade de! Så synd att vi va tvungna att köra hem då tiden gick fort! 


En alldeles perfekt eftermiddag och start på semestern med mina bästa grabbar och Sara ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar