torsdag 9 februari 2012

Tänk dig smal v. 1

Går en 12 veckors kurs som heter Tänk dig smal me en kbtcoach. Uppgift 1 fick jag i mån och det va att jag skulle göra peppkort :) Uppgift 2 var att jag skulle tänka ut 2 dieter eller livsstilar som jag hellre kallar de för. Jag har valt tallriksmodellen och som reserv; GI.

Mitt största problem e att jag aldrig fullföljer något! Min största saboterande tanke e "jag pallar inte!" och för att kunna bemöta den tanken och fortsätta kämpa så ska jag skriva ett anti-sabotage pk (peppkort)... Tycker att dess 2 uppgifter e bra, jag får riktigt tänka till och verkligen fundera på hur jag egentligen tänker :) vilket inte alltid e lätt om man heter Marie Landgren! Haha...

1 kommentar:

  1. Känner så igen mig! Orken tryter så pallar man inte längre! Verkar vara en bra kurs! Kämpa på! =)Kramar Ina

    SvaraRadera