måndag 20 augusti 2012

Njuter av vädret

Just nu sitter jag på trädäcket och njuter av vädret! Varmt, men skönt :) Har vattnat Tobbes gurkor som ser väldigt ledsna ut - behöver massvis med vatten! Ska även vattna gräsmattan ikväll, den ser lite vissen ut... Annars har jag rensat lite ogräs innan det blev olidligt att vara på framsidan!

Ska ju ha Tupperware/sexparty på lör med Jessica, så jag har nog kryssat för halva katalogen, haha! Vill ha!!

Ska även införskaffa lastpallar nästa vecka hade jag tänkt till trädäcket :) Bygga soffa och lounge och bord av dom. Vitmåla och senare till nästa säsong sy några dynor :) Får höra med Sara bad för tyg jag behöver, det ska ju tåla att man sitter på det och kanske lite väta med...

Ikväll blir det Me and I party hos Vivan :) Först ska vi käka Cevapcicci, potatismos, sås, lingon och blomkål! Käkade det i fre och jäklar vad sugen jag e på blomkål nu! Det riktigt vattnas i munnen :D

Nu ska jag surfa vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar