fredag 17 augusti 2012

Snart slut

Ja, nu har jag jobbat 1 dag och har semester igen =D E ledig på måndag =)

Listan har lite ens betats av halvvägs, men det beror mycket på att väggen fortfarande torkar, eller inte väggen i sig, utan spacklet! (läs: skitet)
Ska uppdatera den i helgen hade jag tänkt mig, så får vi beta av den efter hand under hösten.... Kan inte riktigt förstå att det snart e höst..... IGEN! Mörkare tider, men mer mys, mer ljus, mer mysiga kläder, mer filtar....

Med min träning går det framåt, nu har äntligen träningsvärken från måndags(!!) släppt och jag ska på danceaerobic imon med Jessica, sen på tis e det dags för att prova box på Rehab =) Med Jessica, my wingwoman =) Mitt mål är de första 5-6 veckorna att träna 2 ggr/vecka, och förra veckan tränade jag en gång, men det var också för att jag började på torsdagen.... och imon har jag uppnått mitt mål för denna veckan.... Nu vill jag även komma igång med min och makens cykelturer igen, så man får in rutinen innan det blir mörkt och man inte "orkar för att det är mörkt och kallt"

Snart ska jag även träffa Ris.... Ris ligger just nu väldigt bra i Vovs mage och myser, utövar gymnastil dygnet runt och allmänt jäklas lite med sin mamma ;-) Men moster är helt ok med detta, sålänge Ris tycker jag e "supersnälla moster Marie" =D Men jsut nu får Ris slappa ett par veckor till innan h*n börjar ställa höga krav och styra stället för sina fina föräldrar E+M =)

Nu ska jag surfa vidare och förhoppningsvis hitta lite mer motivation för kost och träning, haha....

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar