söndag 13 januari 2013

Lördag kväll =)

Hade en supertrevlig lördagskväll med finaste Alexandra =) Käkade en god sallad från ICA, lite chips & dippa, choklad och cola. Idag är vi tllbaka i verkligheten och kör vidare på "livet ner mot målvikten" =) Och det går så bra så bra så... Nu är jag 1,5 kg ifrån mitt stora delmål. Har delat in mina delmål med 2,5 kg intervaller och detta delmålet är ett stort sådant. Jag kommer nämligen ihåg när jag passerade denna siffra, usch! Men snart är jag där igen och har då totalt gått ner 7 kg sen i september =D Nöjd: Hell yeah! =D

Iaf, så såg vi på The Bucket List med Morgan Freeman och Jack Nicholsen (?), den e så jäkla bra, efter det satte vi oss och skrev vår egen, gud så mycket man vill hinna uppleva innan man "kick the bucket" =) Men VILL man så KAN man!

Idag väntar plugg, läsa boken jag fick av Alexandra "Femtio nyanser av honom" och planera nästa veckas mat, hämta en sak hos mormor och jag vill sen till Ticket för att förhöra oss om vår kommande storresa när vi fyller 30 =D

Ha en trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar