lördag 5 januari 2013

Vill ha

Har länge, länge tittat, kikat, drömt om dessa superfina glas! De finns i rn mängd olika sorters glas, men så samlar jag på Lasse Åbergs glas, men de har jag inte tänkt att jag ska använda, utan mest för att de är så fina... Men dessa, kan jag dricka ur och de är så mysiga att dricka ur, fick testa vinglaset hos min faster L för ett tag sen =)



Vi önskade oss aldrig någon servis är vi gifte oss, så vi har ingen bröllopsservis.... Vi tänkte, att vad ska man med det till? Vi har ju våra fintallrikar och så om vi har gäster, men Nu, men NU så önskar jag att vi hade önskat oss en =) Jag har hittat en jättefin servis som passar oss utmärkt, den e diskret, fin och supersnygg. Den finns på lite olika ställen och jag är fullkomligt kär! Tobbe är dock inte lika förtjust, men vi får se hur det slutar... Här kommer den iaf, den heter Corona (det är ju Tobbes favvo-öl, så jag tror fullkomligt på att det är ett tecken) och kommer ifrån Rörstand



Visst e den snygg?

Jag får muta maken :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar