torsdag 28 augusti 2014

Prag dag 2 del 2

Igår gick vi runt lite för att välja var vi ville äta. Här e nästan lika många restuaranger som människor ;-) Vi valde till slut Hooters

Servitriserna såg inte ut som på bilden, haha! ;-) 

Satt precis bredvid en jättefin kyrka! 

Curly fries med ostdippa

Mina qusidillas med kyckling, mums! 

Tobbes hamburgare! 

Tyckte den va ascool då de hade satt hans kniv i mitten av burgaren! 

Vi gick runt lite efter den goda middagen och jag ville in i en chokladbutik som va riktigt stor! Gissa vad vi hittade?!!? Hahaha

Vilken smak du ville ha ;-) Kolla namnet!

Eller en Mrs Lolli? ;-) 

Rejält fyllda tudor med nån sorts sexig (??) bh? 

En liten chokladpenis i fint paket kanske?!? 

Denna åt jag dock. Chokladtäckta jordgubbar och banan, 1/2 priset, så jag betalade 17kr för den! Gott! 

"Did we just become BFF??!!?!" 

Jag och min fina make på Karlsbron, kvällstid! Med slottet i bakgrunden! 

Note to myself: nästa Pragresa måste jag ha ett annat objektiv med mig så jag kan ta foto på långt håll och få med detaljerna  :D

Nu blir det frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar