torsdag 28 augusti 2014

Prag dag 2

Idag vaknade vi i lagom tid. Gick ner och åt lite frukost, bullar med ost & sylt, nutella, yoghurt samt juice :) 

Bytte om och började gå mot Karlsbron, vi skulle ju över den idag och kika på slottet! Slottet hittade vi till efter uppförsbackarna från helvetet! (Spinning, core/cirkelträning och shape'n flex kan slänga sig i väggen, haha!) Vi har gått cirka 1000 trappsteg, hutlöst många steg i uppförs och nerförsbackarna och tro mig, dom e måååånga! ;-) Vi har sett supermycket och vilken helt fantastiskt stad! Soligt och varmt ute = 2 trötta svenskar, hehe! 

Nu slappar vi på rummet, innan det e dags igen :) 

Dessa trappor gick vi först ner för, för att inse efter vi va nere, att vi måste upp igen! Fy satan va det brände i bena! 

Vi utanför St. Vitus katedralen

Utsikten från tornet! Helt fantastisk utsikt! 

Här gick vi på "rätt håll" enligt Tobbe (det gjorde vi inte alls kan jag tala om, haha). Vi pausar (för att ens kunna andas!) för att andra ska tro att vi vill fota inte för att vi inte kan andas, haha! 

Jättemysig fik vid St. Nicolas! 

Superfin (not) bild på mig och skylten på caféet ;-) 

Tobbes toast

Min panini 

Apfelstrudel (utan nåt till?!!!?) dock god smak :)

Min varm choklad med Baileys (oh what the hell, It's five o'clock somewhere ;-)) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar