lördag 27 juni 2015

Inspiration

Man får så mycket inspiration när man läser vissa bloggar! Saker/områden man aldrig riktigt har tänkt på att rensa, dyker upp där och givetvis tänker jag "det ska ju också rensas!" Så igår gick jag genom alla mina smycken... Oj oj oj, för en person som jag som sällan använder smycken kan jag lätt dekorera en stor fest, haha! 

Det hela slutade med att jag behöll alla öronhänge, ett fåtal (fortfarande) snygga armband och några noga utvalda halsband! Allt annat hamnade i 2 högar: 
* slänges
* säljes

Jag behöver ett nytt smyckeskrin, så jag kan ha en bra överblick över mina smycken. Just nu ligger det i lådor och jag får då öppna varje låda för att se vad som är där i. Ska se om jag kan hitta ett snyggt och praktiskt sådant, bättre förvaring helt enkelt till det som jag har valt att spara till nästa rensning.

E det ingen som nappar på det jag säljer på 1 vecka så donerar jag det. Jag la ut kläder på loppis-sidor i lör förra veckan, inga intressenter på det, så igår tog jag bort mina annonser och skrev upp dom på UT-listan för denna vecka. 

Den totala IN/Ut-lista för vecka 26 kommer senare när jag har hunnit gå genom lite till här hemma :) 

Gillar starkt denna bild: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar