onsdag 30 mars 2016

7 månader

Jepp, idag blir jag 7 mån! Tydligen e jag stor nu! :) Jag har firat denna dag genom att sova länge i fm så mamma kunde ha telefonmöte med Linda, man får liksom bjuda till det ibland ;-) 

Min Top5lista: 
* mat, mat, maaaaaaaaaatttttttt
* busa och mysa
* gnaga på allt, gärna saker som inte e barnvänliga (mamma tar bort dom direkt men jag vill ju bara smaka liiiiiite!)
* stå upp
* babysim, oj oj oj, ni skulle sett mig, jag e en riktig fena på att simma, haha, förstod ni mitt skämt? ;-) 

Står lite själv mot andra stora saker 

Tycker denna e jätterolig - en stund! 

Älskar mat

Har börjat testa lite nya grimaser den senaste tiden, detta e en ny när jag inte får som jag vill! 

Såhär glad va jag idag när jag hade sovit i 2 timmar där ute

Mitt månadsfoto :) 

Såhär står jag och hänger på mamma ibland, e skönare än va det ser ut ;-) 

Vi hörs vid 8 mån! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar