måndag 25 april 2016

Cykelsitsar

Det e så fruktansvärt mycket som förändras när man får barn! Förutom själva bebisen och att livet aldrig mer blir sig likt så e det en massa nya saker man upptäcker att man "behöver" 😉 Som man bara måste köpa, haha! En av de sakerna jag behöver/vill ha, e ju en cykelsits och det e mer behöver än vill ha, för jag måste kunna transportera både Axel och mig till förskolan, affären och andra ställen på ett smidigt sätt! 

Men de e ju så dyra!! 😬 Nu säljer Lekmer ut en Hamax (nörd, jag vet!) ut sin ena modell som jag har tittat på tillsammans med deras regnskydd för 479kr istället för 1298kr! Det e ju ett väldigt bra pris! Sitsen kostar vanligtvis 799kr och regnskyddet 499kr! 

Ska fundera under dagen, men jag tror det blir en sådan :) Axel måste va 9 mån för att få lov att sitta i den och det e ju bara drygt 1 mån till att vänta, sen får han lov att hänga med ut :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar