måndag 2 maj 2016

8 månader

I lör blev jag 8 månader! Tiden går fort säger mamma och pappa, men jag tycker den går rätt så lagom :) Hinner ju med mycket på dagarna! Jag vaknar vid lagom tid på mornarna, får god frukost vid 08.00, leverpastejmacka, gröt och banan :) Sen leker vi en stund innan jag blir trött och sover en lång stund ( ibland kort mest för att mamma inte riktigt ska våga slappna av helt för mycket 😉), sen e det lek igen och sen lunch där jag får god mat, efterrätt och banan. Sen går vi oftast ut på en runda och jag sover en liten stund. Sen leker vi igen och sen e det middag! Där med får jag god mat, efterrätt och banan. Sen kommer pappa hem och vi går ut en runda till och ibland e jag vaken hela rundan och ibland så sover jag, det vet man aldrig ;-) Sen kommer vi hem och då e det redan dags för välling, sen e jag jättetrött och lägger mig vid 19.30/20.00! 

Min Top5lista:
* tycker om att gå, håller mamma eller pappa i händerna och går för fullt här hemma
* sjunga och ramsa med mamma
* äta, behöver jag förklara närmare, egentligen? 😉
* bada, bada, BADA! 
* bli kittlad och myst med

Mitt 8 månaders foto :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar