söndag 21 juli 2013

När sötsuget sticker till!

Jag försöker att alltid ha fläskesvål och choklad (godkänd såklart) hemma... När sötsuget tar över så kan jag ta bort det värsta med dessa. Chokladen e riktigt god och svålen har jag liksom fått vänja mig vid... Det har fuskats en del, men vi alla har våra perioder när man inte mår helt 100, vilket påverkar vad jag äter tyvärr... Men nu känner jag mig tillbaka på banan... Har extrem huvudvärk, övergångsfas? Hoppas verkligen att den e borta tills imon! Ska öppna, ingen höjdare att gå upp 5.00 och ha en huvudvärk som gör att man hade älskat en spikhjälm!! 

Men, ha en trevlig sön allihopa! 
P.s, jag har blivit moster, till en liten kille :) Ska bli kul att träffa honom! Ska se om jag hittar något fint till honom i Ullared :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar