måndag 29 juli 2013

Regn

Pga regnet kan vi inte göra det vi skulle göra ute idag. Vi får helt enkelt skifta om dagarna... Igår kunde vi inte tapetsera klart eftersom vi va tvungna att spackla igen! Så idag blir det klart! Skönt! Igår rensade vi även datarummet. Idag ska det mest delas upp var sakerna ska vara och i vilka pärmar och tidskriftssamlare det tillhör! 

Lämnade 2 påsar till pappa och Neta igår som skulle malas, behöver man verkligen behålla ett kontoutdrag och kvitto på något jag inte längre äger från 2002? ;-) 

Idag blir det även vårdcentralen för min del. Hostar sönder mig känns det som! Jag hoppas att de skriver ut mitt vanliga recept! Så jag kan träna iaf nästa vecka. Jäkla skit att dras med! 

Då ska även storarummet möbleras idag, tvmöbeln ska tillbaka på sin plats och så även soffa och soffbord. Vi såg igår att det extraben som Nilssons möbler satte dit på soffan när dom lagade den första gången har skavt sönder vårt golv! Riktigt fula, djupa märken! Att man inte kan göra något rätt!!? Förbannad blir man ju! Så det blir nog så att när vi lägger nytt golv så blir det en ny soffa! Vilket känns lite trist, för soffan e skön och bra, bara riktigt dålig kvalité på den och dåliga lagningar... 

Vi va även på tippen igår med 2 lass, vilken befriande känsla! Det blir fler lass i veckan :) 

Så, dags att sätta igång! Woop, woop! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar