lördag 15 februari 2014

Rensa + Marie = beroendeframkallande?

I'm on fire! ;-) Har börjat rensa i det blåa rummet och första kartongen innehöll filmer + några cd. Min första tanke va att det kunde vänta, hur mycket skulle jag egentligen göra mig av med? Jag/vi har ju lagt ner filmerna för att vi vill spara dom ju!  Men när jag började rensa genom hög efter hög inser jag att jag endast vill behålla 6 filmer och dessa e verkligen mina absoluta favvo-tjejfilmer! Nästa gång jag rensar åker kanske några till! 
Titanic behåller jag mest för att det e en special edition och jag gillar extra-materialet :) Har ni inte sett Stekta gröna tomater så måste ni se den genast! Underbar underbar film! 

Dessa rensade jag ut! Rätt fort gick det och kändes inte särskilt smärtsamt! "If you dont love it, get rid of it!" (FlyLady) 

Detta e skräckfilmshögen, vi älskar skräckfilm! Mohahaha.... Hade jag nu fått bestämma så hade hela denna hög åkt! Eftersom tyvärr är de flesta liiiite B! Det krävs mer än vad man skulle kunna tro att göra en riktigt bra skräckis! Tro mig, vi har sett en hel del! Men tur att smaken e som baken, kanske nån annan som tycker dessa e bra! 

Nu ska jag rensa vidare! Snart dags för spinning och veckans första pass tack vare nån skum småsnuvig historia! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar