söndag 2 februari 2014

Rensa, rensa, varje söndag... Det tycker jag e kul... Lalalalaaaaa

Hehe, godmorgon! 

Idag blir det lite blandning av smått och gott! Först och främst ska här 
* planeras mat för vecka 6
* åka och handla mat
* till återvinningen/källsorteringen
* rensa, rensa, rensa
* 15 min declutter
* 2 min hotspot
* 5 min room rescue

Hade mer än gärna åkt till IKEA, behöver (vill ha?!) ett par saker. Men i februari månad e det stopp för allt utom mat, bensin + nödvändigheter (dvs, ingen utflykt till IKEA, eller någon annan affär!) igår skickade jag dock sändebud med pappa och Neta, att köpa 2 gästhanddukar på Jysk till träningen! För mig e detta verkligen en nödvändighet! 

Läser just nu om inlägg i en av mina favoritbloggar, hennes kategori heter Röj och rensa :) :) :) 

http://www.wangborgshem.se/category/roj-och-rensa/page/6

(Funkar inte länken så skriv in wangborgshem.se och välj därefter Blogg uppe till höger)

Nu ska jag kila vidare, ha en riktigt skön sön! :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar