söndag 13 december 2015

Fikat hos faster

Idag när jag låg och sov gott i vagnen så traskade mamma och pappa iväg till faster Sara! Vi skulle kolla på hennes julpynt! Det va första gången jag va hos henne och gissa om där va mycket fint att titta på! Vem satt i soffan när jag kom dit om inte farmor! :) Mys med hon och med Sara! Fick min goda mat och sen snackade jag och busade en stund, sen blev jag trött av allt lekande och alla nya intryck, så jag somnade gott i Saras famn :) Sen packades jag ner igen i vagnen och sov gott en lång stund när mamma, pappa och Sara gick en lång runda! :) 

Idag fick jag min tredje adventspresent och jag blev 15 veckor, längtar tills julafton, då kommer det många fina människor till oss <3 

Farmor och jag inspekterar Saras fina gardiner :) 

Sover gott hos faster! Fråga mig inte varför det känns så bra med snutten på huvudet när jag ska sova, så e det bara ;-) 

Vaken en stund igen... Mina leenden är lite svårflörtade idag, jag får ju låta mamma och pappa jobba lite för dom ibland ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar