söndag 20 december 2015

Lördagen den 19/12

Gårdagen började med en mysig stund med Axel, han snackar jättemycket när han vaknar på morgnarna, låter så underbart gulligt! Sen när man går upp till honom och säger godmorgon möts man av detta: 


Och armar och ben som fäktar glatt! 

Sen va jag och pappa ute på en runda och körde intervaller; pw/jogg! Superkul som vanligt att göra nåt nyttigt tillsammans :) Tyvärr hamnade vi mitt i en regnskur, men sånt e livet! Efter regn kommer solsken :D 

Hem och fixade iordning mig, sen hämtade pappa mig och vi körde in till Babyringen och köpte en pipmugg till Axel samt badbalja och sitt/ligginsats! Han e ju inte överförtjust i att bada och hoppas på att detta ska underlätta lite! 

Vi körde vidare till Jägersro och köpte de sista julklapparna :) Det e inte ofta vi får sådana här stunder tillsammans! Mysigt

Nu är det klart inför julen, förutom ett par klappar som förhoppningsvis hinner komma innan julafton! :-) 

Såhär glad kan man ibland se ut när man vaknar i vagnen! :) 

Min fina sötnos som tränar nacken och ryggen <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar