söndag 20 december 2015

Fjärde advent

Redan fjärde advent! Tyckte det inte va så länge sen det var den första advent och vi gick på julmarknaden! Tiden springer fort förbi! Gäller att uppskatta det som händer just nu och inte oroa sig för allt annat som komma skall! 


Världens finaste Axel, vilken lycka att va med om din utveckling! Vem kommer du att bli, vad kommer du tycka om att göra eller äta? Vilka egenskaper kommer du att få? Vilken färg kommer att va din favorit? Vilken av morfars alla köttfärssåser kommer du att gilla allra mest? Många funderingar inför framtiden och jag gör mitt bästa att leva i nuet med dig och alla fina människor runt om oss <3 

Varje beslut jag tar e för ditt bästa, varje dröm jag har om våra framtida resor ser jag oss tillsammans ha roligt och njuta av livet!! Ditt leende gör min dag så mycket bättre, sitter och tittar på ditt foto och bara ler för mig själv! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar