fredag 1 januari 2016

4 månader

Idag blev jag 4 månader! Grattis till mig! 

Just 4 månader e tydligen magisk! Efter att man har fyllt 4 månader så får man börja äta och dricka vatten! Idag fick jag smaka på vatten och slicka på en gurkskiva som mamma gav mig! Fy va det smakade! Inte alls lika gott som ersättningen jag så gärna sveper! ;-) 

Dagen spenderade jag med faster Sara för mamma och pappa bille träna på gymmet samtidigt och sen åkte vi till Mobilia och mös! Jag va superduktig hela tiden, låg i vagnen och tittade mig omkring och sen busade jag och mamma jättemycket och jag skrattade så högt att pappa och Sara hörde mig ända bort till kassan! 

Såhär glad va jag imorse när jag och mamma busade! 

Mitt 4 månaders foto! 

På första bilden va jag bara 1 månad och på andra bilden ser ni ju att jag e 4 månader och vill gärna sitta! 

På väg till Mobilia 

Sparar rundor! 

Denna dregglis ska jag ha på mig imon! 

Fick skicka på en gurkskiva! Smakade annorlunda kan jag få meddela! 

Min Top5 lista:
* sova ute i vagnen
* äta
* vakna på nätterna 
* busa/sjunga/ramsa
* titta på mina lampor från vaggan på mornarna 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar