söndag 3 januari 2016

Vecka 1 2016

Tiden går fort fort! Redan januari och nytt år! Va hände med hösten och vintern och julen?! 

Fram till och med mars har vi flera bokade helger, alltid kul att träffa nära och kära! Vissa helger och de flesta vardagar tar vi det lugnt och bara e och myser! Det gäller att hitta vardagen med allt som händer! 

Veckan som kommer e lugn! Jag har inget planerat och det känns väldigt skönt faktiskt! Bara mysa och ta dan som den kommer! Tobbe jobbar på som vanligt mån-tis och tors! Ons e ju röd dag och fre e han ledig :) En riktig mjukstart med andra ord :) 

Jag ska kolla upp lite träning på Youtube, förhoppningsvis hittar jag någon bra styrke-konditionsvideo som jag kan köra när Axel sover! Som det ser ut nu så kommer jag köra gym/kondition på ons kväll, spinning på fre, gym på lör! Hade vatt kul att köra nåt mer och får passa på nu när det går :) 

Nu ska jag lägga mig och avslutar med denna underbara bild: 


1 kommentar:

  1. Finns en bra app som heter 7 minutes workout. Rekommenderar den skarpt!

    SvaraRadera