torsdag 25 februari 2016

Rea - Didriksons - Vara ute i god tid

Min pappa va och busade med Axel idag, han skulle ner och testa en jacka hos Jack Sport och vi följde med. Jag hittade overall och jacka+termobrallor till Axel till vintern i märket Didriksons! Jag skulle eg betalt 2500kr, men betalade 700kr! En mycket glad Marie ;-) 

Jag valde allt i rött eftersom jag tycker det e sån fin färg på Axel och att den mörkblåa och svarta e så tråkiga. 

Overall i storlek 80 :) Förhoppningsvis blir det perfekt att ha och busa i här hemma och sen på förskolan när han väl börjar där

Snygg jacka att ha hemma vid

Samt termobrallor att ha hemmavid

Tanken e att overallen e på förskolan om den passar då och att termostället e hemma och till och från förskolan. 

Storlek 80 e eg till 9 -12 mån, men Axel har fortfarande storlek 62, vilket man har 2-4 mån och han e 6 mån och han har inte ens börjat med 68 än som enligt tabellen e till för 4-6 mån, så därför chansade jag på att han skulle kunna ha 80 i höst/vinter, annars får jag sälja dom! Men bra pris va det ;-) De ser riktigt stora ut! Ska han verkligen bli så stor? Haha <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar