lördag 28 juli 2012

Listan

Lättare att ha den på ett ställe,så uppdaterar jag den efterhand =)

ute:
* rensa ogräs (till min pappas stora glädje)
* ta hand om vallen - trimma den
* fixa pallkragarna, fixa fler och göra fint
* gräva dränering runt trädäcket
* klippa gräsmattan

inne:
* rensa bland alla mina kläder
* rensa förråd baksida
* rensa förråd framsida
* putsa fönsterna (vilket inte är gjort sen vi flyttade in!)
* riva väggen?
* storstäda hela huset, det innebär bla att torka av alla skåp, luckor, lådor, ta fram möbler och dammsuga och moppa rent, tvätta väggarna i badrummen........
* rensa i klädkammaren här nere (om vi hinner)

Kul:
* Mysfrukost på Vissmarlövs bakstuga
* Skriva ihop en riktig god semester-matlista
* Stens huvud (tradition i familjen Landgren/Lindström)
* Överraskning för min make (jag har knåpat ihop något riktigt kul/mysigt)

Fetstil: tillägg
Lila: check

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar