måndag 2 september 2013

Pass 38-39/46: functional power och spinning

Jepp, slut e jag efter dessa 2 pass! Fick lämna fp 20 min innan det tog slut för att va med på Linneas spinning. Första och antagligen sista gången jag kör 2 pass efter varandra. Mitt vänster knä klyddade rejält efter ca 20-25 min spinning, fick ta det lugnt resten av passet, störigt! 

Men annars kändes det bra! Hittade riktigt snyggt linne på Rehab, så sugen på att köpa det när jag nåt mål! För att belöna mig själv att jag då har gått ner 14 kg! Ska ju väga och mäta mig den 12/9, kämpar på och ger järnet fram tills dess både med kosten och med träningen :) Måste ju även hålla i pengarna när man ska iväg på långresa! Men snyggt va det! 

Laddade såklart upp med Celsius vilda bär, mums! 

Efter duschen blir det god chili con carne och soffmys med maken... Plugga - det får jag göra imon efter jobb och innan boxningen :) WoopWoop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar