söndag 16 december 2012

Beställda böcker

Jepp, har bestämt mig för att köra vidare på detta med GI, mår bättre än vad jag har gjort på länge, min mage e inte uppsvälld och jag blir mätt! Annat e det med det jag tidigare har gått på och gjort!
Så nu har jag beställt följande böcker; Den nya Gimetoden och Gi-kalendern. Verkar vara bra böcker, skrivna på ett bra sätt med många recept. Det är ju främst recepten jag är ute efter, samt att läsa bra texter som gör att man fortsätter att vara motiverad.... För det ÄR drygt att gå upp så mycket tidigare på morgonen för att göra iordning alla matlådor inför dagen och att gå min morgonpromenad, men det är värt det när man märker resultat, då tänkte jag att en kalender som ständigt påminner en om vinsterna i att äta såhär, är ju bra att inskaffa =)

 
 
 
Ha en trevlig söndag! Nu ska vi börja rensa klädkammaren här nere, puh! Btw, frukosten smakade riktigt gott! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar