måndag 10 december 2012

GI dag 1

Har idag satt igång med GI.... maten gick bra, trögt att käka omelett till frukost, lunchen var god med grillad kyckling och sallad... De stackars skrämda cashewnötterna som jag åt till mellis var goda och laxen, såsen och salladen var mycket gott till middag :)

Biverkningar: huvudvärk, en stark 6a

Rivstarten varar i 2 veckor, efter det kommer jag introducera lite långsamma kolhydrater / vecka... Just nu känns det trögt och segt, 11,3 kg till mål! Känns som en evighet! Men skam den som ger sig.... ;-)

Vägning sker på mån morgnar och nästa mätdag blir den 10/1-13, får då hoppas att jag har loosat några cm iaf....

Bilden nedan e min middag och denna kalender av GI-gurun Ola önskar jag mig av snälla tomten :)

Nu ska denna snart 28åring sova, ska upp tidigt imon och promenixa innan jobb, får ju följa boken till punkt och pricka :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar