torsdag 13 december 2012

GI dag 4

Idag är det lucia och en supermysig sådan... Barnen på jobb var jätteduktiga och man känner sig så stolt över dom :) Ingen promenad imorse, då jag började 6.45, så när jag va på väg hem fick det bli en timmes lång promenad, ner om ICA, runt om hela Tegel och hem :) Ikväll blev det lite fler nötter än vad jag skulle ha käkat, men det var mest för att få bort vitlökssmaken efter middagen. Jag känner mig inte hungrig! Inte extremt sugen på något! Visst kan jag tänka "fy fan va gott med pizza, hamburgare eller chips och dippa", men sen i nästa sekund: e det värt det? Nej! Klart jag kommer ha mina ätardagar, annars klarar man sig aldrig, men behöver verkligen inte dom varje dag!

Lunch: tonfisk, ägg och majonäs
Middagen idag: rester från igår

Ingen bild idag, för det såg likadant ut som igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar