onsdag 19 december 2012

Usch

Ja, fy vad jag mådde dåligt igår efter pizzan, fan oxå! Jaja, idag är en ny dag och jag har skött mig :)

Idag slutade jag mycket tidigt, träffade kusin vitamin + Ris på Emporia, lunchade (caesarsallad: dressing, gurka, kyckling och sallad), shoppade alla julklappar utom en som jag ska handla på lör. Ris vaknade till slut och de gick och handlade, medan jag shoppade vidare :) Träffade Alexandra och snackade lite.

Köpte min nya nyårsklänning, hade redan en, men behövdes köpa en ny bh till den, mycket roligare att köpa ny klänning :) Dåliga bilder kommer nedan :) Kommer även en bild på min nyinköpta tyska pjamas :)

2 kommentarer:

  1. Bild 2...Nyårsdag kl 14
    Bild 3...Nyårsafton kl 18
    Snyggt båda Kram

    SvaraRadera
  2. Tusan vilken snygg klänning!!!

    SvaraRadera