måndag 3 juni 2013

10 år sen studenten + 9,5 årsdag

Idag var det 10 år sen jag tog studenten! Herregud, vad tiden går fort! 10 år!! Vad har jag hunnit med sen dess? Här kommer ett axplock:
* bo själv i en helt underbar etta
* festa, festa och åter festa
* bli kompis med Alexandra 
* uppleva fler länder och kulturer
* bli tillsammans med Tobbe
* förlova mig
* fria
* gifta mig
* åka på smekmånad
* köpa hus
* äga bil
* ha en helt fantastisk relation med min pappa
* haft många stunder med nära och kära som inte längre är med oss 
* gråtit
* skrattat så att jag knappt fått luft
* bytat arbetsplats 
* tagit kandidatexamen
* blivit faster igen
* blivit moster till lille Ris
Och massa massa annat! 

Idag är också min och Makens 9,5 årsdag, firat med mycket god för- och huvudrätt... Dessert har inte planerats, utan det blir goda ostar, salami och fläskesvål istället :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar