onsdag 12 juni 2013

Ons 12/6

Tråkig rubrik, jag vet :) Idag har det varit jobb x1000 känns det som.... Hem och bara slappat (skönt ibland!). Pappa kom förbi ikväll, Tobbe skulle hjälpa honom med pappas mobil. 

Shaken funkade bra, mättade riktigt bra.. Imon ska jag dock ta mindre grädde, det får räcka med 1 dl, för många kalorier annars/dag... 

Jag hoppas verkligen att jag får min nya klänning innan lör då vi ska ha lite folk över :) 

Igår va jag på säsongens sista teammöte i stan. Vilket trevligt, inspirerande och motiverande möte! Bra jobbat Camilla! Ser fram emot en ny säsong av nya fina produkter... Fick ytterligare en förhandstitt igår och jag har redan bestämt mig för nya kuddfodral till sängen och kanske även till soffan ;-)

Nu ska jag däremot nanna kudden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar