söndag 9 juni 2013

Dagen än så länge

Va sugen på att träna när jag vaknade, synd att Rehab har stängt på sön under sommaren... Men ingen fara (!), jag har pillat i trädgården nu i ca 3 timmar, fullkomligt älskar det!
Jag har gjort följande:
* trimmat buskar och slängt det som kompost
* fyllt 2 pallkragar med rester från trädgården och nyköpt jord och planterat rödlök, spenat, ruccola, sallad och plocksallad
* tagit bort nåt (??!) från hörnan och grävt upp massa jord, fyllt på med ny och planterat min hortensia 
* Tobbe har trimmat vallen och klippt gräsmattan
* vattnat
* vattnat mina plantor på framsidan och min fina pelargonia Åslög
* rensat ogräs
* köpt 8 säckar jord
* skördat rabarber

Nu känner jag mig färdig! Och upprymd, nu vill jag snart se att nåt händer med mina/våra plantor!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar