lördag 29 juni 2013

Njuter

av livet just nu i soffan med min make <3 

Va på Zbh outlet igår, fyndade riktigt fina saker, foto kommer :) 

Hämtade även 2 sänglampor från pappa och Neta, semesterns projekt blir att måla om våra sovrumsmöbler, vet dock inte om vi ska ha vitt, svart, brunt... Vill gärna ha det mörkt betsat, men vet inte om det går att fixa på dom möblerna... Hade Tobbe fått välja hade vi bott i en valnöt! ;-) 

Dessa bilder nedan har jag lånat från Styleroom :) 

Har funderat på mitt datarum, vill göra om det till mer pysselrum och ha det lilla skrivbordet som datahörna. Kommer jag in på skolan så får jag investera i en nyare dator och då blir det en laptop... Men det e några dagar kvar tills jag får reda på om jag har kommit in eller inte... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar