söndag 4 augusti 2013

32 örngott

Vem har 32 örngott???!!! Det ska jag berätta för er, jo JAG! Hur kan jag ha detta frågar ni er. Det ska jag berätta, man samlar! "Tänk om jag får 31 gäster som ska sova här? Då har jag 1 för lite!" Men inte nu mer, min gedigna samling består av
2 randiga med tillhörande påslakan
2 vita med ❤️ med tillhörande påslakan
2 med blommor med tillhörande påslakan
10 (!!!!) röda örngott varav 6 (!!!) likadana, 2 med vingar och 2 som tillhör ett påslakanset
1 rött med cirklar med tillhörande påslakan (ges bort till svärfar)
4 med blommor
1 med texten "jag älskar dig"
2 mörkblåa
8 (!!!!) gula varav 2 med mönster

Jag har tydligen slängt påslakanen men behållit örngotten antagligen av ovanstående ursäkt ;-) Nu åker det, de helt för slitna åker i sopsäcken, de andra ges bort :)

1 kommentar:

  1. Hej! Min 2,5-åring har ett precis likadant örngott med texten "Jag älskar dig" som han kramar varje kväll när han skall sova istället för ett gosedjur. Örngottet trillar verkligen i bitar och jag har utan framgång försökt få tag på ett likadant för att ersätta det gamla med. Har du ditt örngott kvar så skulle jag hemskt gärna vilja köpa det. Hur får jag tag på dig i så fall? Kontaktuppgifter? /M.v.h. Mamma till 2,5-åring

    SvaraRadera