onsdag 21 augusti 2013

Morgonpowerwalk/jogg

Yes! Jag gav mig ut! Känner mig riktigt stolt och duktig! :) Rundan blev 3,46 km, på ca 30 min, kändes lagom för att gå lite och jogga liiiite mer ;-) Joggade ganska mycket, målet e såklart att kunna jogga hela! Tänkte tisdagar och torsdagar kunde va bra dagar eftersom jag börjar lite senare. 

Det blir ingen Malmöfestival detta året, känns faktiskt mycket ok! Hade säkert bara käkat massa onyttigheter ändå ;-) Så ikväll har jag bokat Rehabs tuffaste pass (enligt hemsidan), Functional power :) Det värsta e att jag har grym träningsvärk i överkroppen, främst triceps, axlar och skuldror!! Men det ska nog gå bra... Har inte vågat mig på passet innan, men nu jäklar :) Rapportering ikväll får ni som vanligt! :) 

Nu: dusch och iväg till jobb! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar