måndag 19 augusti 2013

Pass 33/46: spinning

Idag var det GRYMT! Fy f*n vad Linnea körde med oss, kände jag inte för att spy kände jag för att klicka av skorna, lägga mig på golvet och bara ! Haha... 

För första gången klämde jag en hel Celsius vilda bär innan passet och shit vilken skillnad! Vilken boost jag fick! Dricker aldrig koffein: aldrig kaffe, energidrycker eller coca (sista gången var 18/4!! :)) så inte så konstigt, men bra va det! Imon blir det boxning med Sarah, ska bli kul, har inte varit på det på mååååånga månader, men imon e det dags för att ge järnet 💪 

Tycker bilden blev riktigt bra, ingen direkt dubbelhaka, snygga Ullareds-brillor, dyra Better Bodies brallor och snygg Craftjacka i storlek S!! 

Såhär duktigt cyklade jag idag, skruvarna lossnade från skon! Men vad gjorde jag: jo, spände fast den som man gör med vanliga skor och körde på! En av varje och vilken skillnad med spinningskor :) Så mycket bättre! 😄 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar