onsdag 11 november 2015

30 min

Igår bestämde jag mig för att vakna sent så att mamma blev lite sen till babycaféet ;-) A ja, det gick bra ändå! Denna gången va jag vaken hela tiden vi va där och oj va mycket saker jag kunde titta på! Andra bebisar, lampor och sen fick jag min goda mat och alla mina droppar :) Vi avslutade med att sjunga många sånger tillsammans men där blev jag plötsligt lite trött, hade ju vatt vaken sen 8.40 och vi sjöng runt 10.45! Jag sov gott sen i vagnen på väg hem. Mamma va sen ute och gick med Maria och när vi kom hem så vaknade jag direkt. Jag låg en stund i mitt fina babygym innan jag fick mat. 

Jag kände mig trött när jag åt så jag tog en powernap! 


Jag sov så skönt i mammas famn, men när hon skulle byta blöja så vaknade jag förstås och blev väldigt pigg! Mamma satte mig mot kudden i soffan och vi sjöng, ramsade och pratade :) 




Sen blev jag ju givetvis trött igen! Hur mycket kan man egentligen begära av en 10,5 veckors stor kille? ;-) Så mamma la mig i min vagga där uppe och där sov jag själv i 30 min! Mamma va glad! Sen ville jag inte sova där mer! Jag stretade emot och efter några försök att lägga mig så tog mamma på mig min underbara overall och vi gick en runda tillsammans och jag somnade gott efter en stund :) 



Vi hörs en annan dag! :)
/Axel 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar