lördag 7 november 2015

Dagens ändrade planer!

Idag skulle egentligen pappa och Neta kommit hit på middag och Axel-mys, men min pappa har blivit sjuk, så det får bli en annan dag istället! 

Jag och min pappa har en tradition, att när vi e sjuka så köper alltid den andra en påse bilar och nåt annat som han eller jag tycker om <3 Så idag blev det följande leverans till han:

Obligatoriska påsen med bilar, kexchoklad som han älskar samt tomteskum som han tycker om! Hittade en tomtenisse vid kassan så den fick hänga med! :) 

Axel hängde med i vagnen, passade på att gå en runda när Tobbe va och tränande på Rehab! Åhh, va jag längtar att börja! Min tanke e 2 dagar med gym och 1 spinningpass i veckan :) Tänkte joina pappa på gymmet på ons, ev spinning på fre och sen gym på lör! Får se hur allt blir! Det ska ju funka hemma med, rutiner och så med Axel <3 

Axel ska äta runt 12.30, sen blir det en vaken-period med bus, snack och lek och sen kanske in till stan en sväng :) Ska handla till middagen med, vi hann ju lägga fram kycklingen så vi gör samma rätt som vi skulle haft ikväll och sen lägger vi in den i frysen i portionslådor :) Vi ska ha nachos ikväll, mums! Mat som man kan äta halvkall ;-) 

Nä, nu ska vi gå in och mysa en stund! 


Axel-mys imorse! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar