söndag 8 november 2015

Fars dag x 3

Igår var det Tobbes första Fars dag!  Första året som pappa till vår fina underbara Axel <3 Jag och Axel satt och tittade på i sängen när Tobbe öppnade sina paket, han fick en Maja ljuslykta med en text om pappa och ett kuddfodral som jag beställde från en tjej på FB! Han blev jätteglad :) Tog även ett Fars dag foto på mina fina pågar <3 


Min egen pappa skulle också firas men han e ju sjuk, så vi ska fira honom i veckan istället! Jag har verkligen världens bästa pappa, ställer upp för mig till 100% i vått och torrt oavsett va det e, ger mig råd, stöttar mig i allt och vi pratar varje dag! <3 


Dessutom e han en helt underbar morfar till Axel! Här på bilden har pappa precis fått en tavla av oss om han och Axel, då de träffas varje vecka! 

Igår eftermidda gick vi till Minneslunden och tände ett ljus till Tobbes pappa! <3 

Första gången vi firar tre Fars dag och vi hade en helt fantastisk promenad hem från kyrkogården :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar