lördag 28 maj 2016

Lördag = vuxentid!

Igår vid 09 så kom Sara över och lassade Axel :) Jag och Tobbe körde in till Hornbach för att kolla vilken tapet vi skulle ha till Axels rum, köpte krukor till mina tomater och chili, sen vidare till Emporia. På vägen dit kom jag på att det e långlördag! Shit tänkte vi, men vi landade där vid 10.20, näst intill inget folk alls, när vi körde därifrån vid 12.40 så va där massor! Skönt att slippa alla dom ;) Tobbe köpte en piké samt strumpor, jag hittade som vanligt ingenting och köpte en ny kortärmad body och en romper till Axel som jag hade spanat in på nätet - så fina!! 

Iväg till Svågertorp och Bauhaus för att köpa golvlister, lim, doslock, blomjord, strömbrytare. Sen in en snabb sväng på Rusta för att köpa vaccumpåsar så jag kunde lägga undan Axels kläder som är för små, som vi har sorterat ut och vill spara till ev en till :) 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar