lördag 28 maj 2016

Storarummet är nu klart!

Igår sattes de sista golvlisterna upp samt doslock på plats. Nu är storarummet klart!! S K Ö N T! 

Jag är riktigt nöjd med hur de börjar se ut i rummet, vi har precis de möblerna som vi vill ha, inredningsdetaljerna e på plats och nu fattas vi tavlor! Fick tips av Neta att Jägersro har en ny butik med jättefina tavlor, får åka in där och titta :) 

Förutom bristen på tavlor så e jag riktigt nöjd som sagt :) Just de, vill ju även ha en plast orkidé i ena hörnet! De måste jag också hitta :) 

Vill gärna ha en personlig tavla av Axel på väggen mot köket i matsalsdelen men Tobbe tycker inte dom e så fina som jag tycker! 


Jag vill gärna ha denna modellen: 

Tycker den hade gjort hela den väggen! Får man sen ett barn till så har man båda på väggen 💖 

Vi får se hur de slutar, men på den stora väggen bakom stolarna behöver vi 1-3 stora tavlor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar