fredag 1 november 2013

Fredagskvällen

Igårkväll beställde jag, maken, Holm mat från HBI, jag tog en kycklingsallad som vanligt :) Åt inte brödet man fick till :) Sen kom Sara med brie och pepparkakor, men jag höll mig borta från pepparkakorna! Åt en liten bit brie med mina ölkorvar samt par bitar av mitt choklad :) Yes! En fredag utan fusk! Det trixiga blir ikväll - bio! Jag köper alltid chips till bion, ni vet, sådana varma som de säljer i kassan. Men jag tar med mig par bitar choklad och mitt vatten. Har jag gett mig f*n på att klara hela november utan fusk så har jag! 

Idag blir det:
Plugga
Tvätta
Skriva handlingslista/matlista
Städa
Sortera lite kläder
Skriva ut lite inspirationsbilder (bara älskar Styleroom)
Spela Sims kanske? ;-)
1 ut
Crop100 (har ju bara gjort av med 5 saker) 

Trevlig lördag allihopa! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar