tisdag 24 december 2013

Julafton 2013

Dagen började med ett härligt pass på Rehab, Pia höll igång en och pressade en till max! Underbart kul! Glömde såklart bort att boka nyårshappening, men står som första reserv så jag hoppas på det bästa! Annars kör jag gym! :)

Runt 13.15 körde vi inom pappa och N och lämnade julklappen till mormor - en jättesöt keramiködla från Mexico. Körde sedan till svåger + svägerska. S var redan där. Vi fixade till julmaten och satte oss ca 14.30, åt länge, så gott det var. Har inte hållt mig till lchf idag som var min plan, men sånt e livet :)

Det blev efteråt framdukat godis och lite snacks. Vi delade ut lite julklappar och sen spelade vi julklappsspelet - alltid lika kul! Vi fick lite julgodis, matlådor och äpplebehållare i plast. 

Efter det spelade vi ett sällskapsspel där vi brudar vann (såklart ;-)). Och 2 rundor yatzi. Sen var det dags att köra hem :) 

Haft en superhärlig jul! Svärmor kom ner ett par timmar :) 

Mina julklappar: pengar, märkmaskin, kalender x2, gosedjur från pappas jobb, vinäger/oljasprayare, och restaurang + biobesök med maken <3 

Imon blir det en tripp till Elgiganten på deras rea och jag ska fixa mina naglar :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar