tisdag 31 december 2013

Nytt år, nya tag...

Eller vad säger man? Jag har käkat precis vad jag har velat hela december! Alltså ingen lchf! Egentligen ska jag börja imon, men känner för att börja idag istället! Så imorse laddade jag med proteinshake, nötter och Celsius. Nu efter träningen käkar jag microbröd med brie. Ikväll blir det avokado med en klick créme fraiche och räkor, sen kött, grönsaker och sås. Men vad ska jag göra för efterrätt? Snabbt och enkelt e ju att köpa en färdig kladdkaka, men då kan jag inte äta den! Så, jag får helt enkelt se vad jag hittar på för nåt! Eller om jag köper ett choklad till mig och en kladdkaka till dom andra? 

Så idag är det officiellt dag 1 på lchf. Jag återkommer på dag 3 med en jäkla huvudvärk och trötthet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar