måndag 30 december 2013

Moodboard för sovrummet

Detta är lite vad jag tänker kring sovrummet... :) Har bara tagit med materialval och olika färger som jag vill dekorera i. 
Dessa växter är höga och ser rätt så trevliga ut. Jag gillar krukorna för de e i naturmaterial. Den översta krukan är i samma serie som fatet på bilden härnäst

Jag gillar skarpt den höga vasen till vänster och så passar ju olika strå jättebra (se nästa bild med). De färgade krukorna kan jag tänka mig på terassen i sommar

Olika strå som passar bra i den höga vasen

Har mer och mer börjat gilla svala kalla färger och det jordnära/dova färgskalan. Här är färger som jag lätt kan inreda sovrummet i

Fåtöljerna är ok för sovrummet! Gillar öronlappsfåtöljen nere till höger... Samtidigt som rotting bryter av


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar