måndag 2 december 2013

Pass 19-25/46

Lördagens träning var grym och tuff på alla sätt! Rehab hade gratis träning hela dagen, i förmån för Fuck Cancer! Man kunde donera pengar hela dagen, testa olika drycker och bars :) Passen var 25 min långa och de var grymma! 

09.30-09.55: Bodycombat med Maria, grymt tuff träning, glad för att det endast var 25 min, haha! Slagkombinationer, sparkar och kondition! 

10.00-10.25:Sh'bam med Malin. Roligt danspass som jag tidigare har varit på i höstas :)

10.30-10.55: Spinning med Mikaela. Lika grymt pass som vanligt! Tuffa uppförsbackar och snabba nerförs

11.15-11.45: Puls med Sofia. Jäklar va grymt! Det är precis som det låter, PULS! Snabba låtar och ännu snabbare tempo med en instruktör som kör med en. Vid detta laget va jag mör, riktigt mör i benen, höger knä började lägga av och jag började sacka efter med energin! 

11.45-12.15: Spinning med Annika. Grymma technolåtar och pulsen va hög! Vill gärna att Annika (min vanliga instruktör på functional power) kör spinning flera gånger. Vid denna tid så började även min rygg att konstra! 

12.15-12.45: Tabatha med Sofia. Vid detta laget var jag TRÖTT! Mina knän ville inte mer, jag va rejält yr och kunde inte böja mig ner utan att sen få hålla i mig när jag reste på mig! Fy f*n va det var tufft! Intervaller, 20 sek jobb (så många man hinner på 20 sek) och 10 sek vila. I.25.MIN! Behöver jag säga att jag knappt kunde cykla hem?! 

Men roligt va det! WoopWoop! :) 


Har lånat bilden från Instagram, den e bara så grymt klockren! ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar