söndag 5 januari 2014

IKEA-inspiration

Längtar så efter nya sängkläder (behöver vi det egentligen??) Har nu kikat in på IKEA och kollat ut 4 olika sängkläder som jag gärna skulle köpt vilken dag som helst! 

Uppe vänster: gillar det romantiska gamla mönstret, 199kr

Uppe höger: detta är väl bara helt fantastiskt vackert! Jag som älskar turkost, vill ju bara gosa ner mig i detta! 249kr

Nere vänster: har spanat på detta ett tag, gillar färgen lila och nyanserna däromkring, lovely! 199kr

Nere höger: likadant som uppe höger och lika fina färger, 199kr

I vårt skafferi behöver vi mer smart förvaring! Så dessa olika lösningar har jag tänkt mig


Uppe vänster: 3 sådana för vi plats med under den stora hyllan i skafferiet. Kanske även 2 till på nedersta hyllplanet

Uppe höger & nere vänster: såg ett blogginlägg från en amerikansk blogg att hon hade samlat allt i olika lådor som dessa eller Ikeas Samla. Alla ingredienser till bak stod i en låda, nötter och torkad frukt i en, osv. Superpraktiskt! 

Nere höger: extra hyllplan till vårt översta hyllplan. Det e så högt upp till tak och mycket användbar yta försvinner! (Liksom i badrumsskåpet där nere) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar