torsdag 9 januari 2014

Pass 35/46: functional power

Idag utmanade jag mig själv till max! Ökade axlar från 2 kg till 3 kg! Har stått stilla sen i höstas, sen undrar Annika (världens bästa ledare) varför jag inte ökar lite och testar? Så det gjorde jag! Och jag klarade alla övningarna! WoopWoop! Så jäkla glad och nöjd! Sen att jag absolut inte kommer att kunna röra mig imon e ju en helt annan sak ;-) 

Längtar tills på mån! Då e det dags för nästa pass! 

Imon e det vilodag, liksom sön! På lör får jag se om jag tränar gym med pappa! Jag jobbar till kl 11, så spinningen får jag tyvärr avboka :( Men jag kör spinning på mån! 

Nu har jag precis käkat god korv stroganoff med skivad röd paprika, mums! Har jag berättar hur lyxigt det känns att ha alltid färdig mat hemma? I frysen! Thank god for storkok ;-) 




Jag och Sarah laddar! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar